ENGLISH WEEK. OUR POSTERS
Congratulations to all the students who designed very creative posters about FEELINGS AND EMOTIONS”. Great job!!!
ENGLISH WEEK. OUR POSTERS Llegeix més »
Congratulations to all the students who designed very creative posters about FEELINGS AND EMOTIONS”. Great job!!!
ENGLISH WEEK. OUR POSTERS Llegeix més »
Us proposem unes activitats de mecanografia, ja que la setmana passada al xat del Meet us va agradar molt escriure-hi , però alguns no sabíeu ben bé on eren les lletres al teclat! El joc és el VEDOQUE Aquest recurs té vàries opcions Començarem pel treball de dits (“DEDOS Y TECLAS”), quan ja domineu podeu
1r.- Com escriviu amb el teclat? Llegeix més »
Aquí tienes un juego para jugar y aprender
1r.-Jugamos en castellano Llegeix més »
Practica aquest joc per escriure S o SS Clica al tic blau per saber si ho has fet bé
1r.- Escric S o SS Llegeix més »
Els alumnes de 5è han construït amb diversos materials que tenien per casa diferents estructures: ponts, túnels, escales, tobogans i torres!! Cliqueu a la fotografia per veure’n el recull, esperem que us agradi!!! Aquí teniu algunes estructures més!!!
Els alumnes de 5è construïm estructures!!! Llegeix més »
Ja anem acabant el curs i aviat coneixerem als investigadors d’enigmes. L’enigma de la setmana
1r .- enigma 9 ! Llegeix més »
No hi ha extracte perquè és un article protegit.
Protegit: 1r- T’ho prometo Llegeix més »
Va noies i nois que arriba l’estiu, ja podem sortir a passejar! Aviat acabarem els enigmes i veurem a tothom que ha contestat!
Aquí podeu veure les creacions que han fet els nens i les nenes amb l’eina digital : SNAPCHAT
Creacions amb una eina digital a casa Llegeix més »
Aquí podeu gaudir de les creacions que han fet els nens i nenes de P-4 amb l’eina digital SNAPCHAT.
Creacions amb una eina digital a casa Llegeix més »