L’ALBERT VIVES PREMIAT ALS mSCHOOLS STUDENT AWARDS

Els alumnes de la nostra escola, Clàudia Sanllehí i Marcel Gómez, s’han endut el primer premi del Concurs Scratch Challenge per a alumnes de 5è i 6è de primària, amb la proposta “El carrer dels inventors”.
Cal tenir en compte que un altre equip, format per Aleix Fèlix, Martí Galceran, Dídac Gutiérrez i Oriol Campreciós, també ha estat reconegut com un dels quinze millors de tot Catalunya, amb el projecte “L’hotel dels inventors”.
El programa mSchools és una iniciativa d’mEducation que impulsa Mobile World Capital Barcelona en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i la companyia GSMA, amb l’objectiu d’ajudar a alumnes i docents a integrar les tecnologies mòbils a l’aula, el qual permet obrir noves vies d’ensenyament i aprenentatge que milloren el rendiment i l’ocupabilitat.