ROBÒTICA: CAMPANYA MICROMECENATGE

La nostra escola va aconseguir el subcampionat d’Espanya de la World Robot Olimpiad en la categoria Elementary i el dret a participar al Campionat Mundial WRO que se celebrarà a Tailàndia del 16 al 18 de novembre. L’organització ens subvenciona una part de l’estància i desplaçaments interns, però l’escola s’ha de fer càrrec del desplaçament fins a Tailàndia i l’altra part que falta per assumir de l’estada dels 3 nens de l’equip i la mestra acompanyant, que puja un total de 8.000€.
Per la nostra escola és molt important que aquests 3 alumnes i mestra puguin participar en aquest esdeveniment mundial i portar el nom de la nostra escola i de la nostra ciutat en un campionat d’aquest nivell.
Per la qual cosa hem iniciat una campanya de micromecenatge perquè tothom pugui col·laborar fent donacions.
Les persones o empreses que facin una aportació econòmica rebran unes compensacions (segons taula), com agraïment per la seva desinteressada col·laboració.

Aquestes donacions es poden fer el número de compte del BANC DE SABADELL:

GESTIONA’T ONLINE WEBSITE S.L.
ES87  0081  0106  6400  0141  2643