FESTA CLOENDA CURS 2021-22

Benvolgudes famílies,
Acomiadem el curs escolar i avui s’ha fet l’acte d’entrega de les orles als alumnes de sisè.
Avui 22 de juny, hem dit adeu als alumnes de sisè i  des de l’escola els hem fet arribar els millors desitjos. Començaran una nova etapa a l’institut on seguiran  aprenent i creixent com a persones. S’emporten una motxilla carregada de moments viscuts, aprenentatges i emocions. Alguns alumnes també han volgut dir-nos com se sentien. Gràcies.
Després del pati hem fet la cloenda de curs, on hem fet l’acte de jubilació de la mestra de la nostra escola: Eugènia Canillo Gaset, tot desitjant-li molta sort en la nova etapa que ara comença.
I finalment hem acabat amb música. Els alumnes de sisè han dedicat una cançó a tots els nens i nenes de l’escola i  a la vegada, tots els alumnes des de p3 fins a cinquè els han dedicat una cançó als alumnes de sisè.

Aquí us deixem les FOTOS