ALUMNES DE TERCER. RECULL D’ACTIVITATS.

Ei famílies aquí us deixem la informació d’algunes activitats que aquest trimestre han anat fent els alumnes de tercer. Us les compartim.

HORT SOLIDARI

Aquest curs, els alumnes de tercer treballarem l’hort i aprendrem molt sobre ell. Per començar, hem après què era un hort solidari i hem pogut anar a veure el nostre hort solidari.

Durant el mes de setembre, els alumnes de tercer van anar diverses vegades a l’hort on van poder observar tot el què hi havia i alhora van poder collir diferents verdures.

Després s’ho van repartir entre tots i més tard a cada classe els alumnes van poder fer un dibuix del què s’havia collit.

S’ho han passat d’allò més bé anant a l’hort!

SORTIDA AL PLA DE LES FORQUES

Avui dimecres 3 de novembre, els/ les alumnes de tercer hem anat al Pla de les Forques.

L’excursió ha anat molt bé ! Hem caminat, observat i après moltes coses sobre els parcs naturals.

Ens ho vàrem passar molt bé tot gaudint del nostre entorn més proper.