Etwinning 5th: Pen pal with our friends from London

En aquest apartat volem presentar-vos un projecte molt interessant i emocionant que estem fent els alumnes de cinquè. Fa uns mesos vam aconseguir contactar amb una escola de Londres (Lyon park primary school) i conversant  va sorgir la idea d’intercanviar-nos cartes. Ells ens escriurien en castellà per tal de treballar-lo i nosaltres en anglès. D’aquesta manera ens podríem ajudar els uns als altres d’una manera diferent. Ens vam posar a treballar amb molta il·lusió i  vam trobar el sentit d’utilitzar l’anglès per tal de poder comunicar-nos amb els nostres companys anglesos. Cadascun de nosaltres tenia un company assignat i les cartes van estar enllestides ben aviat. Vam explicar d’on som, on vivim, la nostra edat i allò que ens agrada més fer. També vam fer preguntes als nostres companys i els vam desitjar un bon nadal, i tot en anglès!

Un cop enllestides vam enviar les nostres cartes mentre esperàvem l’arribada de les seves amb il·lusió. Finalment, van arribar al cap d’uns dies i va ser un  moment molt emocionant. Per fi vam descobrir com eren els nostres companys, que els hi agradava fer i les seves edats. Estem molt feliços de poder participar en aquesta experiència internacional i us anirem explicant totes les dinàmiques incloses en aquest projecte al llarg del curs.

Per acabar ens agradaria dir que aquest només és el primer pas d’un llarg camí en què ens obrim a conèixer altres cultures, països i amics d’arreu del món.

Us deixem algunes fotos del moment en què vam veure les cartes, gaudiu amb elles!!