Benvinguts a EF 1r, 2n i 3r

Benvingudes i benvinguts a un nou curs (23-24).

L’area d’Educació Física a l’etapa de l’educació primària ha de contribuir al desenvolupament integral de l’alumnat emprant el cos i el moviment com a mitjans prioritaris i fonamentals.

Això implica preparar l’alumnat per donar resposta a una sèrie de reptes que estan relacionats amb el coneixement i domini del propi cos i de la motricitat que permetin articular els diferents components que intervenen en la realització de qualsevol tipus d’activitat física, l’adopció d’un estil de vida actiu i saludable, la capacitat de relacionar-se satisfactòriament amb les altres persones per mitjà del joc i de l’expressivitat del cos, l’ocupació del temps de lleure a través de la pràctica d’activitats físiques que siguin sostenibles per combatre el sedentarisme o la consolidació d’eines de gestió emocional, valors cívics i habilitats socials necessàries per conviure en societat.

Aquest curs els horaris són:

PRIMER A Dimecres 15:45 – 16:30 PRIMER B Dimecres 15:00 – 15:45
SEGON A Dimarts 15:45 – 16:30 SEGON B Dimarts 15:00 – 15:45
TERCER A Dilluns 09:00 – 11:00 TERCER B Dimecres 9:00 – 11:00

Recordeu que l’activitat de natació escolar a Cicle Incial és una sessió d’EF.

Aquí us deixem un qüestionari d’avaluació inicial per omplir les famílies amb els seus infants.

CICLE INICIAL                    TERCER