Pedalada Popular (diumenge 24 setembre)

Benvolgudes famílies i alumnat,

L’equip de mestres d’Educació Física de l’escola, us animem a participar aquest diumenge 24 de setembre, en el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat en una pedalada popular.

La sortida és a les 10:00 del matí des de la plaça de l’Església i acaba el recorregut amb una botifarrada que es farà al Parc de la Muntanyeta, on es faran altres activitats de la festa de la bicicleta.

No cal inscripció prèvia i és gratuït. Només cal ser-hi a l’hora de la sortida al punt de partida equipats amb la bicicleta i els complements de seguretat habituals i gaudir d’un recorregut accessible i assequible per a tots els públics. Podeu descarregar aquí el recorregut de la pedalada popular.

És una activitat saludable i sostenible. T’hi sumes?