X Jocs Florals de Catalunya

Guanyadors de la Fase Territorial dels X Jocs Florals de Catalunya

El gira-sol adormit i El viatger de llibres és el títol dels dos textos del nostre centre que han resultat guanyadors de la Fase Territorial dels X Jocs Florals de Catalunya i seleccionats per a la final de Catalunya.

Qui són els autors d’aquests textos? El poema El gira-sol adormit, ha estat escrit per l’Aina Castillejo, Maria Paloma Froin i Alejandro Suso de 3r A. A la comissió lingüística de l’escola ens va encisar la senzillesa i la sensibilitat que desprèn.

Per altra banda, els alumnes de 6è B Ariel Clemente, Iker Soguero, Martí Vila i Jan Vila han escrit la narració El viatger de llibres, un text original i sorprenent, ple de referències a contes clàssics però reversionats.

Enhorabona a tots ells!

Aquest dimarts 16 de maig a tarda, es celebrarà l’acte de lliurament de premis de la fase territorial dels Jocs Florals de Catalunya a l’Institut Joaquim Blume d’Esplugues de Llobregat.