CONCURS: “L’amanida més acolorida”

Aquest curs 22-23 hem engegat la comissió d’hort de l’escola. Ara que ja és primavera hem pogut fer una bona collita d’enciams, faves, pèsols, raves, maduixes… tot i les inclemències del canvi climàtic que ha fet que moltes de les hortalisses sembrades no sortissin.

En coordinació amb l’equip de menjador de l’escola hem preparat una amanida amb alguns productes del nostre hort. Aquí podeu veure el vídeo.

Concurs:

Us engresquem a participar d’un nou concurs a l’escola: “L’amanida més acolorida”.

Haureu d’elaborar, en família, una amanida. Envieu-nos 3 o 4  fotografies del procés d’elaboració i del plat final abans del dia 24 de maig a escolaverda@gaudicastelldefels.cat.

Recordeu posar-hi el nom de l’alumne/a i el curs.