Projecte NAUTILUS

Des del curs 2022-2023 a l'escola Gaudí hem començat el Projecte Nautilus que té com a objectiu crear un espai d'estimulació i activació d'intel·ligències en l'alumnat més competencial.

Nautilus és un espai setmanal de

• Motivació
  • Creació
  • Treball en equip
  • Desenvolupament del sentit crític
  • Activació d'intel·ligències múltiples

a través del desenvolupament de projectes pel centre que reverteixen en tota la nostra comunitat. En aquest espai una selecció d'alumnes del centre descobreixen i desenvolupen noves habilitats, noves eines, nous sistemes de treball que porten les seves capacitats i la seva il·lusió per aprendre encara molt més lluny!

Durant aquest curs, el grup Nautilus, ha anat canviant la seva configuració, i ha desenvolupat 3 grans projectes:

1. Disseny, creació i presentació del Concert d'hivern del centre.
  2. Participació i enregistrament del programa de ràdio Castelldefels: Ràdio i escola.
  3. Creació dels continguts audiovisuals per la jornada de la dona i la nena de ciència 2023.
  4. Creació del vídeo promocional de Portes obertes 2023.

A través d'aquests projectes l'alumnat Nautilus va aprendre a crear guions, a fer presentacions en directe, els processos de realització i producció de podcast i vídeos de divulgació a partir de maquinari com chromebooks i ipads i de programes com Studio REC i Audacity, Clipchamp, imovie... així com aplicacions per al tractament de la imatge, edició amb chroma...

En el proper repte crearan un programa musical en col·laboració amb els avis de la llar del nostre barri i tornarem a Ràdio Castelldefels a fer un nou programa!

No deixeu de seguir les seves novetats

a la web del centre!