Per què m’agradaria anar d’Erasmus?

Enguany, la nostra escola ha tingut el privilegi de ser escollida per portar a terme una mobilitat Erasmus amb alumnat. D’aquesta manera, podrem atorgar sis beques a sis alumnes de sisè de primària per viatjar a l’estranger i viure l’experiència Erasmus en primera persona.

Els infants han acollit la notícia amb molta il·lusió, i tots i totes s’estan esforçant de valent per ser escollits/des per la comissió de selecció, la qual ja ha fet públics els criteris de la tria. Entre ells figura la realització d’una carta de motivació en anglès i la d’una exposició oral a l’aula, en la qual cada nen/a gaudeix d’entre tres i cinc minuts per tractar de convèncer a l’audiència de què ell/a és la persona idònia per marxar d’Erasmus.

Desitgem que el vostre esforç es vegi recompensat ben aviat. Molta sort!