ESCOLLIM EL NOM DE LA CLASSE I3B

El passat mes de setembre, els nens i nenes de la classe de I3B hem decidit el nom de la classe.

Aprofitant el tema transversal d’escola d’enguany, “El món del Joc” hem decidit el nostre nom entre tres opcions: les cordes, les pedretes i els daus. Finalment, amb una votació hem decidit els daus i ja hem pogut fer moltes activitats:

• Hem après a tirar els daus grans de la classe.
  • Hem après a comptar els puntets de totes les cares.
  • Hem relacionat la quantitat del dau amb el nombre omplint una ampolla amb boletes de colors.
  • Hem treballat les figures geomètriques identificant que el dau té les seves cares quadrades.
  • Ens hem fet foto molt contents i contentes.

Així que aquest any serem la classe dels DAUS!