Iniciem els racons al Cicle Mitjà

Aquesta setmana, al cicle mitjà, ja hem iniciat els Racons on treballem en grups sabers de llengua, STEAM i matemàtiques.
Durant el curs aniran fent diferents racons on poden experimentar, jugar i aprendre tot treballant en grups.
Per exemple, durant aquest primer trimestre als racons d’STEAM faran les següents activitats:

Racó 1: Challenge I
Racó 2: Plantes escola
Racó 3: Un dinar saludable
Racó 4: Scratch
Racó 5: Hort

La setmana passada van fer una primera sessió on els alumnes van investigar, tocar, fer hipòtesis…sobre de que tractaria el racó i sobre que aprendrien.

Aquesta setmana ja han començat a treballar de valent i s’han divertit moltíssim.

Que divertit és aprendre!!!!!!!!

Treballem l'hort