Mobilitat Erasmus+ a Grècia!

Hem tingut la sort de visitar l’escola 10th Primary School of Kalamata, ubicada a Grècia, al sud oest d’Atenes. Hem pogut enriquir-nos de diferents maneres de treballar i hem après moltíssim, no només de la seva escola sinó de la seva ciutat, cultura i forma de ser.

Hem visitat la biblioteca municipal, nacional i  els programes que realitzen les escoles. També ens han explicat l’ús que li donen a la biblioteca del centre, on es realitzen diferents activitats en horari extraescolar, anomenats “Clubs”, que són proposades pels mestres i l’alumnat assisteix de manera voluntària. Un d’ells, el club de lectura, promou la inclusió de les famílies, les quals assisteixen un cop per setmana a llegir i agafar llibres a la biblioteca de l’escola acompanyats per les seves filles i fills.

Podeu consultar tota la informació a la nostra pàgina!