Procés de renovació de la nova Junta de l’AMPA

El passat 30 de novembre i 1 de desembre es van celebrar les votacions per l’elecció dels diferents càrrecs de l’AMPA. Després del recompte de vots (total 345 vots efectius i 38 anul·lats) l’equip que ha sortit electe ha estat la candidatura número 2. La Junta Directiva queda composta de la següent manera:

1. Eva Buscarons

Benvolguda Sra. Nieto i comunitat AMPA de l’Escola Antoni Gaudí,

Soc l’Eva Buscarons i represento la secció d’ Escola i Lleure de La Fundació Pere Tarrés. La Fundació Pere Tarrés, amb 60 anys d’existència, és una organització no lucrativa educativa i d’acció social que va néixer amb la finalitat de promoure l’educació en el lleure d’infants i joves.

Els/les contacto amb l’ànim de fer-l@s partícips del nostre Projecte Educatiu per menjadors escolars (des de la doble vessant: espai educatiu i espai de lleure): “Fem créixer el teu espai migdia, Lleure per créixer”. Coneixedora que segurament entenem l’educació (formal i no formal) com la pedra angular per la transformació personal individual i grupal/social en conseqüència, el nostre Projecte Educatiu anual fomenta activament la convivència, el respecte, els valors i l’autonomia dels infants. El treball d’aquests es fa a través de la metodologia de treball i activitats planificades fonamentals en la tasca educativa, el pilar del nostre Espai Migdia:

 Aprendre a conviure i cooperar
     Aprendre a ser responsable en el món global
     Aprendre a ser, pensar i actuar de manera autònoma.

Al nostre Espai Migdia alimentació equilibrada, espai de lleure i espai educatiu s’equilibren de manera òptima en cada etapa madurativa tenint sempre en compte el PEC, la comunitat famílies i educativa.

Aprofito l’avinentesa per facilitar-los la nostra web d’Univers Escola on podran trobar una mica més d’informació de manera integral, gràfica i resumida de tots aquells serveis que desenvolupem i prestem a les escoles, entre ells l’Espai Migdia:

Adjunto el meu contacte per facilitar-los el gravar-lo i desar-lo i resto a la seva disposició per fer una primera trobada virtual i que ens donin la oportunitat d’explicar-los amb una mica mes de detall el nostre projecte per si els pogués encaixar.

Salutacions cordials

Eva Buscarons (660 917 078)