Participació de l’escola en el Consell de la Infància de Castelldefels

El Consell de la Infància de Castelldefels és un òrgan concebut per potenciar la participació ciutadana, per donar veu a la ciutadania més jove i educar en la pràctica de la participació cívica i democràtica. Aquest curs 2020-21 serà el segon mandat de la seva trajectòria. La seva missió principal és garantir la participació dels nens i nenes en la ciutat i fomentar la seva implicació personal i col·lectiva, potenciant processos d’intervenció en la realitat més propera i amb més incidència en les seves vides.

Aquestes darreres setmanes s’han desenvolupat una sèrie de sessions prèvies als centres educatius i entitats ciutadanes que han mostrat interès per tenir representació al Consell de la Infància 2020-21. Estarà format per nens i nenes de 10 a 12 anys escollits pels seus respectius grups en les votacions celebrades en aquestes sessions prèvies.

El consell tindrà enguany 16 membres, 9 membres nous i 7 que renoven del primer mandat. En aquest context, l’alcaldessa de Castelldefels, Maria Miranda, va nomenar el passat 20 de novembre als nous membres que representen el Club de Handbol Esportiu Castelldefels i les següents escoles: Escola Antoni Gaudí, Escola Edumar, Escola Els Pins, Escola Frangoal, Escola Lluís Vives, Escola Margalló, Escola Petit Món-Felissa Bastida i l’Escola Torre Barona.

Trobareu més informació a https://consellinfancia.org/