General

1r i 2n – Anem a Can Xaragall

El passat divendres 21 d’octubre els alumnes de 1r i 2n vam anar a Can Xaragall. La pobre Castanyera s’havia perdut al bosc i la vam anar a buscar. Vam aconseguir trobar-la i ella ens va convidar a cantar, ballar i menjar castanyes. Ho vam passar d’allò més bé!! Per veure totes les fotos feu clic

1r i 2n – Anem a Can Xaragall Llegeix més »

LOGO guanyador CETE+

I per fi tenim el logo guanyador del projecte Erasmus CETE+. L’enhorabona a l’Institut Pau Claris (Microconsoci MATE) pel LOGO “Change our future” També felicitem als segon i tercer finalistes. Institut Gallecs (Microconsoci SECO)           FEDAC Vic (Microconsoci ESAM-TILC)

LOGO guanyador CETE+ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut