1r, 2n, 3r – Anem a veure els pallassos
La setmana passada els alumnes de mitjans (1r, 2n i 3r) vam poder fer la primera sortida de l’escola. El grup Babaus ens va presentar un espectacle de pallassos a Plaça Catalunya i ens ho vam passar d’allò més bé! Per veure totes les fotos de la sortida feu clic aquí
1r, 2n, 3r – Anem a veure els pallassos Llegeix més »








