General

La Clika a 2n

El passat 25 de maig, la classe de 2n va participar a la cantata de La Clika. Han estat mesos de dur treball amb la Mari Carmen i la Miriam per aprendre 11 cançons amb les seves coreografies. El dia 25 vam culminar aquest projecte musical fent un concert a l’auditori de Cornellà. Ens van

La Clika a 2n Llegeix més »

A I3 gaudim fent fang

Aquesta setmana les classes dels elefants i les elefantes i la dels eriçons i les eriçones han estat gaudint del fang!!! Com una activitat més del projecte del nom de la classe…han modelat uns elefants i uns eriçons preciosos!!!!! Per veure totes les fotografies feu click aquí.            

A I3 gaudim fent fang Llegeix més »

Festa dels 50

El dissabte 13 de maig va ser un dels dies més especials de l’any: l’escola va celebrar els seus 50 anys de vida! Durant tot el dia vam tenir activitats, tallers i molta diversió. Va ser un dia innovidable acompanyats de la veritable història de l’escola: les persones i les families que la hem viscut!

Festa dels 50 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut