A I3 ja fem Racons!
Les nenes i nens de la classe de les pintures ja hem iniciat el treball per racons i ens ha agradat molt. Sabeu una cosa? Ens hem organitzat molt bé i hem jugat i manipulat les propostes tranquil·lament i amb moltes ganes. Per veure les fotos fes clic aquí
A I3 ja fem Racons! Llegeix més »











