Jornada Continuada

jornadacontinua25desetembre@gmail.com

Durant els últims anys hi ha un fort interès per moltes famílies en un canvi d’horari lectiu als centres de Catalunya.

Som una comissió plural que treballem en consonància amb l’escola i altres organismes, com escoles o l’ajuntament.

A continuació us deixem el resultat de l’enquesta que es va passar a les famílies:

Resultat Enquesta Jornada Continuada

Què fan les persones que integren la comissió?
  • En aquesta comissió es treballa per avaluar i valorar les diferents opcions que existeixen, tant dins del marc normatiu actual com en els possibles variants, per tal de tenir informació actualitzada.
  • Treballem a partir d’un pla de treball a llarg termini, tenint en compte les necessitats de les famílies i els infants.
  • ..
Manquen persones voluntàries?

Si! Si vols formar part de la comissió, envia un correu electrònic a afa25desetembre@gmail.com i en parlem!