Informatiu del 1r trimestre

Els alumnes de 6è en els tallers de ràdio i publicitat han preparat aquest informatiu amb les notícies destacades d’aquest primer trimestre del curs.

3a Jornada de bricolatge

Avui hem celebrat la 3a Jornada del Bricolatge i gràcies a l’implicació i el treball dels que formem part de la Comunitat Escolar ha estat tot un èxit. Us agraïm, un cop més, la vostra participació i esforç.
JUNT@S FEM ESCOLA!!!

Us presentem el claustre d’aquest curs:

CURS 17-18 CLAUSTRE DE PROFESSORS
Educació Infantil
Alícia Martínez P/3 A
Elisa Uroz P/3 B
Rosa Rodríguez P/3 C
Kàtia Montañà P/4 A
Jordina Soler P/4 B
Anna Fortuny P/4 C
Núria Pujolar P/5 A
Sònia Díaz P/5 B
Marta Carnicero P/5 C
Raquel Sànchez TEI
Cicle Inicial
Maria Feliu 1r A
Ma Jesús Couzeiro 1r B
Diana Bon 1r… Llegeix més»

50è aniversari de l’escola

AQUEST CURS CELEBRAREM EL 50è ANIVERSARI DE L’ESCOLA 25 DE SETEMBRE

Tots els alumnes, exalumnes, famílies, mestres, conserges, monitors i d’altres persones que tinguin documents, fotos … (arxiu bibliogràfic) en relació a l’Escola 25 de Setembre, us agrairíem que escriviu un correu electrònic a: 50aniversari@escola25desetembre.cat o us adreceu  a l’escola per portar-nos tot allò que creieu que ens podria ser útil.

Moltes gràcies endavant!