Estació musical

Hola famílies!

Aquest segon trimestre hem muntat al pati de l’escola una estació musical. En aquesta hi ha panderetes, boomwhackers, triangles, un carilló de fusta i platerets. Aquests instruments els hem estat treballant des de l’àmbit de música: com es diuen, a quina família pertanyen, quina forma tenen, quin so fan, com es toquen… i hem aprofitat per fer diferents ritmes.

A més a més, aprofitem aquesta estructura per posar cassoles i paelles que l’alumnat pot fer servir durant l’estona de pati per crear música jugant.

Aquí us deixem unes fotografies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *