TROBADA MUSICAL DEL RIPOLLÈS 2021

Aquest curs també hem volgut participar d’aquesta trobada musical especial, la primera en format online. La Trobada de Música Tradicional és una iniciativa dels professors de música de les escoles del Ripollès i dels Randellaires, que cada any dona tret de sortida a la festa de Sant Eudald de Ripoll. El que va començar com un experiment social proposat pels Randellaires s’ha consolidat en una trobada comarcal que no para de sumar edicions.

Aquest curs però, no ha estat possible fer-la de forma presencial per la situació de pandèmia, però aquí teniu la primera troba musical del Ripollès online!

Els nois i noies de la nostra escola s’han encarregat de la presentació. No us ho perdeu! Cliqueu aquí per veure’l.