PICTOGRAFIEM LES BOTIGUES DE RIPOLL

Avui hem començat a pictografiar els establiments de Ripoll que s’han unit a la campanya “A Ripoll, comerç inclusiu!” promoguda per la nostra escola en col·laboració amb l’Ajuntament de Ripoll, i cofinançat pel projecte europeu Erasmus+. Aquesta campanya pretén aconseguir un poble més accessible per aquelles persones amb diversitat funcional, per ajudar-les a comprendre millor el seu entorn.

Els nois i noies de l’escola durant les properes dues setmanes enganxaran personalment els adhesius en cada us dels establiments participants.

Podeu consultar la notícia retransmesa pels informatius de Tv Ripollès en el vídeo següent:

Des del portal de ARASAAC ens han escrit:

“Nos ha encantado como ha quedado el resultado final. Enhorabuena por la iniciativa a todos los implicados y, en especial, a los chicos y chicas. Tal y como os prometimos lo hemos añadido al Mapa de ARASAAC  https://arasaac.org/worl”

Os deseamos unas felices y merecidas vacaciones.