ELS NANS TREBALLEM EL RECICLATGE

Durant aquest curs, els Nans som els encarregats de fer el reciclatge del paper de tota l’escola. La nostra tasca consisteix a anar, cada divendres al matí, per totes les aules de l’escola i recollir els cubells de paper i tirar-los a dins d’un altre de més gran. Un cop ho hem recollit tot ho anem a llançar al contenidor del paper. Amb aquesta activitat treballem la consciència ambiental, ja que reciclant fem un bé per tota la comunitat, i al mateix temps treballem la comunicació, per demanar els cubells, la coordinació, a l’abocar els petits dins els grans i el temps d’espera, ja que és una activitat que hem de fer d’un en un.
A part de l’activitat dels divendres a dins de l’aula també treballem constantment el reciclatge, ja sigui a través de jocs, activitats programades o en el dia a dia de l’aula quan llancem totes les escombraries que generem a la paperera que li pertoca.