Entrades i sortides

• Es demana màxima puntualitat, tant a l’hora d’entrada com de la sortida.
  • Les faltes d’assistència han de ser justificades (model del centre).
  • En cas d’arribar més tard de les 9 h cal avisar per poder fer ús del servei de menjador.
  • Quan l’alumnat vingui acompanyat d’una persona adulta, aquesta ha d’esperar-se a l’entrada fora de l’escola .
  • Si un/a alumne/a marxa sol/a a casa, cal signar l’autorització corresponent.
  • En cas de venir a buscar o a portar el/la vostre/a fill/a fora de l’horari habitual, haureu de signar el llibre de registre (mostrador consergeria) .
  • Cal que la família informi al centre per escrit a l’agenda o a través del correu electrònic quan la persona que vingui a buscar un/a alumne/a no sigui l’autoritzada prèviament per la família a inici de curs.
  • Per tal de fer el seguiment de l’alumne/a, el/la tutor/a convocarà a reunió a les famílies per fer el seguiment oportú. L’entrevista també pot ser a petició de la família.