ALS GRALLERS ENS AGRADA FER MUSICOTERÀPIA!

El grup dels Grallers hem fet quatre sessions de musicoteràpia amb la Paula, a qui ja coneixíem del curs passat. Hem gaudit molt de cadascuna de les sessions que ens ha preparat!

Hem vist, escoltat i tocat alguns instruments com l’ukelele, la pandereta, el pandero, les maraques, els ous, el bol tibetà, el djembé, etc. També hem escoltat, cantat i ballat moltes cançons amb melodies i ritmes ben diferents.

A través de la música hem pogut treballar diversos aspectes com la capacitat d’atenció, la comunicació, la motricitat i la coordinació; també la consciència de les sensacions que ens provoquen els diferents estímuls sonors, tàctils i visuals; i la capacitat de relaxació, plaer i gaudi.

Mireu que bé que ens ho hem passat!