SORTIDA AL TEATRE: LAS REDES SIN RED

La setmana passada el grup de Gegants i Cavallets vam assistir juntament amb alumnat d’altres escoles a l’espectacle LAS REDES SIN RED amb Gemma Almagro, que estava adreçat a totes les escoles del Vendrell. Una proposta des de la regidoria de Polítiques de Gènere, Igualtat i Drets LGTBIQ en col·laboració amb la regidoria d’Educació de l’ajuntament del municipi.

Va ser una representació dissenyada per prevenir, detectar i saber actuar davant d’un abús als mitjans digitals (mòbils, ordinadors, tauletes….), Bullying, etc. són practiques que poden sorgir a les xarxes socials i al dia a dia.

Nosaltres vam estar atentes i atents a les explicacions, poemes i intervencions que es van fer al llarg de l’espectacle. Fins i tot en algun moment van sorgir reaccions: riure, posar-se les mans al cap, tapar-se la boca tot volent dir: ui! que fort el que acaben de dir, buscar l’adult per expressar ràbia o dir que malament o això no s’ha de fer…

Estem molt contentes i contents que activitats com aquestes es facin al municipi, adreçades a adolescents (públic vulnerable) i poder participar en la mesura del possible. Educar pel respecte és cosa de tots i totes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *