Projecte PATISPORT

L’alumnat del CEE Garbí ha vist enriquides les seves activitats en el temps de l’esbarjo. Per als infants amb diversitat funcional, l’esport i el joc són especialment importants, no només en termes de salut, sinó també en termes de contacte social amb els altres.

El temps d’esbarjo a l’escola és un bon moment per a la pràctica esportiva, i equipar el pati amb diferents elements estàtics i dinàmics ens ha permès de millorar l’oferta lúdico-educativa. L’activitat de la que presentem és de caràcter obert i si bé es va iniciar durant el mes de desembre, la seva durada serà pels propers cursos.