PARTICIPEM AL FÒRUM D’ESCOLES VERDES

Escoles de diferents comarques ens vam trobar el passat 28 de març al Vendrell per a compartir feina i gresca.

La jornada va començar a la plaça del Tívoli amb el Mercat d’experiències. Els nostres representants, la Lucía i el Xavi (Gegants) i l’Aitor i la Jara (Diables), van presentar el treball que fem a l’hort de l’escola a tots els que es van apropar a la paradeta. També van trobar activitats interessants visitant les paradetes de les altres escoles.

Després d’esmorzar els alumnes per una banda, i els mestres per l’altra, ens vam trobar per treballar.

Vam dinar tots junts a la plaça de la Sardana i vam compartir les postres. Calia agafar forces per la Cercavila Festiva de la tarda que ens va portar fins a la plaça Vella.

Potser ens vàreu sentir cridar:

Som escoles verdes i volem canviar el món!

Clicant a l’enllaç podreu veure un petit recull de fotografies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *