MES D’ABRIL, MES DE L’EDUCACIÓ FÍSICA

Aquest mes d’abril es celebra el Dia Mundial de l’Activitat Física i la nostra escola ha participat durant tot el mes en diferents activitats relacionades amb aquesta disciplina que tant ens agrada i ens fa sentir bé.

• DIA MUNDIAL DE L’EDUCACIÓ FÍSICA ( ZUMBA)

El Pla Educatiu d’entorn junt a les escoles de ball del Vendrell es va fer possible poder realitzar aquesta activitat a totes les escoles del Vendrell per commemorar aquest dia. També a la tarda es va celebrar un gran ball per aquells i aquelles que hi van voler participar. Des del Pla Educatiu d’Entorn ens agraeixen la participació de la nostra escola en aquesta activitat.

• DIA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER

El grup de Cavallets va participar practicant una de les seves sessions d’Educació Física a una de les nostres places del poble, per donar visibilitat en aquest dia.

• TROBADA ESPORTIVA D’ESCOLES D’EDUCACIÓ ESPECIAL

El passat divendres 29 d’abril els grups de Diables, Gegants, Bastoners i Nans, van participar en les Jornades esportives que es van celebrar  a Tarragona per a totes les escoles d’Educació Especial que van voler  participar-hi. Ho vam passar genial!

Clica la imatge per veure les fotografies

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *