CONCURS DE DIBUIX ESCOLAR BBVA 2023

Un any més alguns i algunes alumnes de la nostra escola han participat al Concurs de Dibuix Escolar del BBVA, que aquest any en la seva 42a edició estava dedicat a: A la pesca del microplàstic i altres contes per cuidar el planeta.

El nostre alumne Duarte Mendes ha estat premiat pel seu dibuix del conte La roba que no passa de moda i va anar a recollir amb la família el seu premi el diumenge a passat a Terrassa juntament amb tots els guanyadors/es.

Us deixem un enllaç amb tots els dibuixos dels nostres alumnes i a continuació, una petita mostra de l’acte del diumenge: