CARNAVAL 2022

Tota l’escola hem gaudit molt de tota la setmana de Carnaval.

Ens ho hem passat bé seguint les consignes que ens va enviar el Rei Carnestoltes, hem fet tallers i activitats al voltant d’aquesta festivitat, vam anar al parc a menjar-nos l’entrepà de truita o de botifarra d’ou i finalment vam acabar una setmana esplèndida amb la millor Rua de Carnaval!

Volem agrair de tot cor a totes les famílies i també a l’Escola Pau Casals per venir a veure’ns a la Rua! Va ser magnífic!

A continuació, us deixem les fotos de tota aquesta setmana:

TALLERS SETMANA DE CARNAVAL 2022

RUA DE CARNAVAL 2022

FESTA DEL CONFETI 2022

1. Eli

El Rei Carnestoltes estarà contentíssim! Aquesta setmana li hem fet molt de cas i ens ho hem passat molt bé. Quanta alegria i felicitat es veu en aquest recull de fotos!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *