CLASSE DELS CAVALLETS

Som l’André, el Julián, el Jared, el Raúl, el Carlos, l’Aarón, el David, el Duarte i la Lucía, som el grup dels CAVALLETS. La nostra tutora és la Marta. Farem educació física i dutxes amb la Lorena. També farem taller de cuina, anirem a comprar, plantarem a l’hort, farem tasques de la llar, encendrem la rentadora, estendrem la roba, farem escola d’art, farem treballs manuals, jugarem a jocs de taula, reciclarem, farem encàrrecs dins i fora de l’escola, anirem a la biblioteca i treballarem sobre els llibres que triarem, aprendrem amb les tauletes, farem hàbits d’higiene personal, farem tasques de jardineria.
Volem treballar molt per aprendre mooooooolt!