ELS CASTELLERS ANEM A L’AULA D’ESTIMULACIÓ MULTISENSORIAL

Els castelleres anem cada divendres, de forma individualitzada, a l’Aula d’Estimulació amb la Mari.

La nostra aula d’estimulació és un espai dissenyat per a que els alumnes i les alumnes del nostre centre puguin interaccionar amb l’entorn a partir de l’estimulació de tots els sentits. Així poden potenciar les seves habilitats comunicatives i interactuar a través del descobriment.

A l’aula d’estimulació, segons el que necessiti cada un dels castellers aquell dia, treballem la relaxació, l’exploració lliure, l’autocontrol, les sensacions, les habilitats de percepció i la integració sensorial. És a dir, aprenem mentre ens ho passem d’allò més bé… Què més podem demanar?