COMENCEM L’ÚLTIMA SETMANA DE REPTES!

La Patri ens diu com acabarem aquesta etapa plena de reptes setmanals:

Comencem l’última setmana de reptes, així com l’última setmana d’aquest curs escolar. Ha estat un curs molt diferent, on tots i totes ens hem hagut d’adaptar a una situació molt singular i hem hagut de reorganitzar-nos i trobar-nos.

Cada setmana us hem anat plantejant un seguit de reptes, per seguir aprenent des de casa i, sobretot, per poder seguir connectats els uns amb els altres. Us volem felicitar tant als alumnes com a les famílies, perquè heu col·laborat, heu compartit, heu gaudit… i nosaltres amb vosaltres.

Sabem que ha estat un tercer trimestre molt diferent, però l’hem superat!

Per aquesta setmana us proposem quatre reptes, pensats per celebrar una festa de final de curs virtual. Són els següents:

Repte 1: Crea un complement o vestimenta de festa. Us proposem fer i estampar la vostra samarreta o fer un collaret de flors. Així i tot, segur que teniu altres idees i són genials!

Repte 2: Prepara elements per a un photocall. Només necessites uns pals de fusta i uns dibuixos divertits (un bigoti, unes ulleres, un barret…). Amb aquests elements ens ho passarem molt bé!

Repte 3: Pensa, crea i dedica un missatge d’acomiadament. Segur que tens alguna cosa per a compartir (un dibuix, unes paraules, un escrit, un missatge en Llengua de Signes, un missatge amb pictogrames…). Cadascú pot fer-ho de la manera que li vagi millor. Segur que tens alguna cosa bonica a dir per acomiadar-te de tothom.

Repte 4: Connecta’t a la videotrobada que farem el divendres 19 de juny. En aquesta trobada intentarem estar tots/es connectats i vestits amb els elements dels reptes 1 i 2. Tot i que segur que trobem a faltar les abraçades i els petons d’acomiadament, segur que serà una bona manera per dir-nos un fins aviat!

Esperem que, com sempre, seguiu participant en aquests últims reptes. Una forta abraçada i ens veiem aviat!

AQUÍ TENIU ALGUNS EXEMPLES DEL REPTES I, COM SEMPRE, ELS VOSTRES REPTES SUPERATS

Podeu accedir a un recull de tots els reptes proposats cada setmana:

RECULL DE TOTS ELS REPTES (per setmana)