Bon estiu i bones vacances!!

Acaba el curs i l’equip de l’escola Maria Felip us vol desitjar que passeu un bon estiu. Ha sigut un curs molt atípic en aquests últims mesos, la situació ens ha obligat a substituir les classes presencials per trobades virtuals i altres escenaris que ens han permès aprendre altres coses, només cal mirar els articles de les vostres aportacions per adonar-nos que no ha estat un temps perdut.

Volem agrair a tot l’alumnat i les seves  famílies per l`esforç que heu fet durant aquest temps de confinament. Una abraçada molt forta als alumnes que han acabat la seva etapa a l’escola, recordeu que a la vostra motxilla us emporteu un munt de vivències i records que desitgem que us acompanyin en aquesta nova aventura, us esperem al setembre per acomiadar-vos dels vostres companys i mestres, com toca.

Avui, a la nostra festa de final de curs, alumnes, famílies i mestres ens hem pogut acomiadar escoltant tots junts algunes cançons en directe del grup “Cash Caravan”. Us deixem algunes fotos de la trobada i un vídeo que hem preparat per tots vosaltres.

Esperant retrobar-nos al setembre us enviem molts petons i abraçades.

Gràcies per tot, famílies. Bon estiu!

FOTOS DE LA FESTA VIRTUAL

VÍDEO FINAL DE CURS

1. Joanna

Hola!! Deciros que nos lo pasamos genial cantando y bailando nos hizo mucha ilusión poder pasar ese ratito con todos vosotros!! Desearos unas felices vacaciones!!, Nos vemos a la vuelta!! Un beso y un gran abrazo para todos!!