Jornades inclusives “STOP BULLYING”

Durant el mes de maig i juny  anàvem a celebrar les segones jornades inclusives STOP BULLYING, organitzades des de la nostra escola i que compartíem amb l’escola Marcel·lí Moragas de Gavà i l’escola Sant Cristòfol de Begues. Per la situació extraordinària que vivim en aquests dies no hem pogut realitzar aquestes jornades tan necessàries per conscienciar a l’alumnat actual de la gran problemàtica que és el Bullying o assetjament escolar.

Com volem que aquesta tasca no es perdi ens hem actualitzat i hem realitzat una sèrie de vídeos sobre el Bullying que compartirem a les nostres xarxes socials. En aquest article us presentem el nostre primer vídeo.

Esperem que us agradi i que el compartiu!