UNA FESTA HOLI PER DIR ADÉU AL CURS

Encara amb la ressaca d’un fantàstic Festival de Fi de Curs, vam arribar al dijous 22 de juny, últim dia del nostre alumnat a l’escola, amb ganes de continuar celebrant tot el que hem treballat i gaudit aquest any d’aprenentatges: sortides, activitats especials, ambients, jornades culturals, colònies, projectes compartits amb altres escoles, jocs, festes tradicionals… i ho vam  fer d’una manera molt original i que mai havíem experimentat, un Festival Holi, una tradició d’origen hindú, que consisteix en el llançament de pols, que convida a deixar-nos tacar per tots els colors volent significar una benvinguda al temps de vacances i a la convivència i estimació entre tots i totes que formem aquesta escola nostra.

Un dels moments més emotius, va ser el comiat de tres alumnes que acaben l’escolarització en el nostre centre, una nova etapa nova comença i esperem que tot el que han aprés a la nostra escola els acompanyi sempre i els ajudi a avançar en els seus nous itineraris.

Donem les gràcies a la implicació de les famílies, que tant al llarg del matí del dia del festival com a la festa de fi de curs, hem pogut gaudir del seu acompanyament i de posar en valor tot el que esdevé al voltant dels seus fills i filles.

També hem acollit la visita de l’alcaldessa de Gavà, Gemma Badia , acompanyada de l’Alba Riba i Cristina Agustí , segona i quarta tinenta de l’alcaldessa respectivament, han pogut conviure una estona amb les famílies i el professorat i gaudir del nostre moment holi a l’escola.

La festa ha arribat al seu punt final amb un fantàstic aperitiu de revetlla per a tots els presents i amb molta música per ballar i deixar anar tota la nostra alegria per la feina feta i per tot el que esdevindrà.

Us deixem algunes imatges d’aquest moment festiu tan fantàstic, esperem que les gaudiu i feliç estiu!!!