TORNEM A GAUDIR DEL FESTIVAL I DE LA “VIDA URBANA”

Bon dia a tots i totes,

El passat 20 de juny va tenir lloc el nostre famós festival de fi de curs, amb el títol “Vida Urbana”.  Un espectacle ple de llum, música i color ambientat amb tot l’art que té a veure amb la vida al carrer.

L’aula 1 ens va fer una demostració de diverses dances urbanes que existeixen: el hip hop, el flamenco, el reggaeton… tot un popurri dels balls de carrer més coneguts i que ens conviden a tots a aixecar el cul i de la cadira i posar-nos a moure l’esquelet!

L’aula 2 va agafar una cançó que vol dir “Balla, balla” en indi Natu, Natu, i van aprofitar per fer un espectacle de percussió metàl·lica i ball, amb un ambient de Bollywood. A més, el mateix videoclip de la cançó el van modificar ficant als nens de l’aula 2 fent els passos de balls al ritme de la música, quasi millor que els originals!!

Els grafitis no podien faltar en un espectacle de vida urbana, i van córrer de la mà de l’aula 3. Ficant-nos en un ambient de rap i hip-hop es van decidir a pintar, en rigorós directe, una paret del decorat del teatre amb pistoles plenes d’aigua i pintura. Va quedar maquíssim!

Amb l’actuació de l’aula 4, els nens i les nenes ens van convidar a sortir de casa i viure la vida de carrer! Ballar, anar a buscar als nostres amics i gaudir de l’aire lliure i dels passejos. Una temàtica molt adequada ara que ve l’estiu i el bon temps.

Els alumnes de l’aula 5 ens van traslladar a les rambles de Barcelona. Amb música, disfresses i maquillatge d’allò més originals, els nois i les noies es van convertir en estàtues del carrer, i únicament ens deixaven veure el seu espectacle si els hi ficàvem dineret!! Quina actuació més original!

Finalment, els nois i noies de l’aula 6, ens van ensenyar com fer un concert de percussió amb tot d’estris que podem trobar pel carrer: contenidors, tubs, raquetes… Tot un espectacle de ritme i color, ple de diversió i que ens convidava a aplaudir i gaudir amb ells.

A més, per acabar el festival, també l’aula 6 ens va traslladar a la festa major del barri. Amb foodtrucks de menjar, l’home dels globus, el senyor del cotó fluix de sucre, un policia, el paleta i uns convidats especials i que seguir que heu vist passejant per Gavà: l’home del Mil·lenni i la pagesa dels espàrrecs. Un espectacle de màgia i il·lusió que va acabar amb una sardana. Una manera preciosa de tancar aquest dia tan especial per la nostra escola!

Us deixem aquí els articles del diari Bruguers i del Gavà Televisió i, el més esperat, el vídeo del festival.

Bon estiu!!!

Article Bruguers Digital