SETMANA DE DISBAUXA A L’ESCOLA, EL CARNAVAL ENS DONA PAS

La setmana de Carnaval sempre ens dona pas a la disbauxa, a temps de diversió, a temps de trencar rutines, a moments de música, de riures, de dies llarders… en definitiva, a convidar als nostres nois i noies a ser feliços i sempre acompanyats de molta imaginació i creativitat.

Amb la col·laboració de les famílies hem anat assolint totes les consignes que el rei Carnestoltes ens havia ordenat. El dilluns, pentinats originals, el dimarts, celles veritablement divertides, algunes han estat d’una creació artística de concurs, no ens estranyaria que algun dia ens contractessin per anar al món del teatre o el cinema a fer alguna col·laboració de maquillatge, gràcies per tanta dedicació familys!!!

Arribant al dimecres el rei ens ho va posar més fàcil, al aixecar-nos només ens havíem de posar la roba del revés, despreocupats i alliberats de les formes convencionals com toca en Carnaval, vam arribar a l’escola ben contents de que encara ens mancava molt temps de diversió. Per portar la contrària al dimecres i seguint amb desafiaments de gresca, vam seguir la consigna d’arribar elegants a l’escola, només alguns!!! perquè altres havien d’anar molt esportius per participar a les Jornades de Bàsquet organitzades per ACELL que més endavant us parlarem.

I per fi, arribem al dia gran, el divendres de carnaval a l’escola, tots han vingut de casa disfressats, aquest any tocava tema lliure, com sempre les nostres nenes i nens, nois i noies, no ens han deixat de sorprendre, ben acompanyats per la nostra gran família, pares, mares, àvies, avis, germans, germanes, tietes, tiets i fins i tot d’algun gosset, hem gaudit d’una rua súper acolorida des de l’escola fins arribar al Parc del Mil·lenni de Gavà on hem fet una parada llarga per descansar i també per ballar i continuar gaudint de les nostres disfresses, la música i la bona companyia.

Agraïm a la policia local que ens ha ajudat a fer que el recorregut fos més segur per a tots nosaltres i han estat pendents de qualsevol necessitat.

Aquí us deixem unes imatges d’aquest dia tan especial!