LA FIRA DE SANTA LLÚCIA ARRIBA AL MARIA FELIP!

Bona tarda a tots i totes,

Bon any i bon Nadal a tothom! Esperem de tot cor que aquestes festes hàgiu gaudit amb els vostres familiars i persones estimades.

Aquest curs, la celebració de Nadal a l’escola va ser diferent i innovadora!

Ja que aquesta època és temps de fires nadalenques, de pessebres, de guarniments…, se’ns va acudir fer la nostra pròpia fira de Santa Llúcia a l’escola!

Així doncs, cada aula elaborava un material per vendre l’últim dia abans de les vacances, fent una fira/mercat per vendre a les families:

L’aula 1 va fer uns porta espelmes, fabricats per ells amb fang! Molt, molt bonics.

L’aula 2, va aprofitar tot el trimestre per anar fent cosetes que després va poder vendre a la fira: espelmes aromàtiques, arbrets amb palets i cordes, pedres decoratives… i fins i tot galetes, amb formes molt divertides!

L’aula 3 va fabricar les boletes que posem a l’arbre de Nadal, però aquesta vegada amb fang! I pintades dels colors més representatius de Nadal: el vermell i el verd! Sens dubte un complement molt encertat!

L’aula 4 va elaborar uns rens per penjar, fets manualment amb cartolines, pals de pipes i silicona, també per penjar i guarir la nostra llar!

L’aula 5 va vendre dos models de llapisseres, fets amb branques i troncs de la muntanya! I pintats amb molt de gust amb un toc nadalenc! Van volar!!! Tothom va voler comprar un, tant és així que quan es van acabar, els alumnes van començar a vendre cafès, en honor al nom de la seva aula: LA TRUFA, la pastisseria de l’escola.

En últim lloc, l’aula 6 li va ficar el toc d’snack a la jornada venent ametlles garapinyades i crispetes! Totes dues empaquetades d’allò més bufó, imitant a un ninot de neu i a un ren!

Va ser una jornada plena d’alegria i joia, juntament amb tots vosaltres, les famílies! Una manera diferent i original d’acomiadar l’any, veient tot el que els nostres nens i nenes son capaços de fer! I com a recompensa a tot el nostre esforç, Pare Noel i les seves ajudants van arribar carregats de regals per tot el nostre meravellós alumnat, va ser un moment d’il·lusió i màgia on cadascú va poder sorprendre’s i gaudir del seu present nadalenc.

Esperem que hàgiu gaudit tant com nosaltres compartint totes les creacions dels nostres nens i nenes.

Us deixem una mostra dels moments viscuts