PARTICIPANT A LA XLII Jornada Escolar de Bàsquet a Sant Just Desvern

Aquest darrer dijous, 16 de febrer, 20 alumnes de la nostra escola han pogut participar en la XLII Jornada Escolar de Bàsquet organitzada per ACELL, ens hem desplaçat fins  el municipi de Sant Just Desvern per celebrar-la al Complex Esportiu Municipal La Bonaigua i amb la participació de 265 esportistes de diferents escoles d’educació especial amb els que hem pogut conviure i compartir, a més a més de competir.

En quant a resultats, ens encanta informar-vos que els/les grans de l’escola han obtingut un merescut segon lloc en la lliga de partits, portant cap a casa una copa que representa l’èxit obtingut després de setmanes d’entrenament. Han arribat molt contents i orgullosos de la feina feta, esperem que aquesta experiència tan satisfactòria els animi a continuar practicant i aprenent sobre aquest fantàstic esport.

I què dir dels nostres esportistes de proves adaptades?? Doncs que ells i elles també han fet pòdium, alguna medalla d’or, de plata i de bronze també ens hem portat cap al Maria Felip, és que son uns craaaacks!!!! Els dies previs a la jornada han estat practicant de valent i anaven molt concentrats, això s’ha reflectit quan els hem vist donant-lo tot i feliços de que per fi havia arribat el dia de demostrar el que havien aprés.

Però el més interessant de tot, és que tots i totes han gaudit d’un dia on han pogut demostrar les seves capacitats esportives i també passar plegats moments bonics d’esbarjo i, fins i tot, d’alguna passejada per l’entorn natural proper a les instal·lacions mentre fèiem temps per esperar el nostre torn de les proves.

Ara toca entrenar per les properes jornades, que aquesta vegada seran de futbol i allà estarem tornant a gaudir!!!

Bé, us deixem algunes imatges dels moments viscuts en aquesta magnífica jornada.