PLA D’ORGANITZACIÓ 2021-2022

Benvolgudes famílies,

Un curs més comença i, com sempre, amb molta il·lusió i amb moltes ganes de tornar a obrir les portes per reprendre el nostre dia a dia junts.

El curs 2021-2022 continua dins el marc de la pandèmia pel COVID-19 i, com ja vam fer el curs passat, hem d’adaptar el nostre funcionament per aconseguir entre tots/es una escola ben segura.

Seguint les indicacions dels Departaments d’Educació i de Salut, hem elaborat aquest document on queden recollides les mesures i el funcionament que haurem de desenvolupar aquest curs.

Pla d’organització 2021-2022 Escola Maria Felip

Adjuntem també els següents documents:

• Llistat per a la comprovació de símptomes

Llista de comprovació de símptomes

• Declaració responsable

TD18-011-35 Declaració responsable COVID 19 Escola Mª Felip (10 dies)

• Protocol de gestió de casos

20210906-gestio-casos-covid-centres-2021-2022

Ja sabeu on som si teniu dubtes o necessiteu que us fem algun aclariment.

BON CURS!!!