DE CARBASSES, MONSTRES I CASTANYERES

El passat dijous 28 d’octubre vam celebrar la Castanyada i Halloween a l’escola. Aquesta festa (batejada com a Castaween per l’originalitat característica del claustre de l’escola) combina els trets més distintius d’ambdues celebracions, realitzant diferents activitats relacionades amb elles.

En primer lloc, cada família va portar una carbassa personalitzada de casa que posteriorment va ser exposada al vestíbul del centre. Hi va haver de tot tipus: carbasses embenades, amb cabell o amb teranyines. Feien tanta por que ningú voldria trobar-se-les a les fosques!

En segon lloc, al llarg de la setmana totes les classes van fer uns monstres amb cartró, paper i tot el que hi havia al seu abast que també van ser exposats al vestíbul de l’escola.

Llavors va arribar el dijous de la festa, on es va dur a terme un recorregut per un túnel del terror que provocaria malsons a més d’un adult. Els indefensos visitants que aconseguien arribar al final del camí es trobaven amb la cabana d’una bruixa que els llegia el futur i, com a recompensa, els donava una bossa de dolços per ajudar-los a recomposar-se després de la por provocada per les criatures del túnel. També hi va haver disfresses de tot tipus, des d’esquelets als que els vindria bé menjar una mica fins a castanyeres que feien una mica de mal rotllo.

Per acabar, cada classe va escollir entre fer una caixa sensorial o pintar una careta. El resultat va ser esfereïdor, donant tancament a una festa de Castaween que, per fi, recuperava part de la normalitat a la que tots estàvem acostumats anys enrere i amb la que els alumnes s’ho van passar de por.

Esperem que l’any que ve poguem passar por totes i tots una altra vegada com feiem anys enrere. Mentrestant, aquí us deixem les fotos d’aquest curs per a que els hi feu un cop d’ull.

SI VOLEU VEURE ENCARA MÉS IMATGES, AQUÍ EN TENIU UNES QUANTES MÉS