JORNADES D’ATLETISME 2023

Bona tarda a tots i totes,

El darrer dijous 27 d’abril van tenir lloc les jornades d’atletisme de l’ACELL, a l’estadi de la Bòbila de Gavà. Molts dels nostres alumnes van poder posar en pràctica les setmanes d’entrenament i demostrar davant de la resta d’escoles d’educació especial de Catalunya com som d’esportistes a la nostra escola.

Des dels 100, 200 i 400 metres, fins als salts de llargada i, fins i tot, llançament de softball (una piloteta semblant a la del beisbol).

Va ser un matí ple d’emocions, superació i alegria, juntament amb vosaltres, les famílies.

Una jornada que ens deixa a tots esgotats, però que va valdre la pena, aquí us deixem unes fotografies perquè en doneu fe.

Una abraçada!