UNES COLÒNIES PASSADES PER AIGUA

Bon dia families, com esteu?

Els passats 10,11 i 12 de maig vam anar de colònies a la casa Mas Panella, a Tordera.

Mas Panella era una casa de colònies en un entorn idíl·lic, enmig de la muntanya, al Maresme, concretament dins d’una vall plena de bosc, camp i prats verds per córrer, explorar i gaudir de la natura, a uns 20 minuts caminant del poble de Tordera. Us deixem unes fotos perquè pugueu veure el paisatge tan xulo on vam estar.

En arribar vam deixar les cosetes i ens vam disposar a donar un tomb pels voltants de la casa per investigar i explorar a veure què hi havia. Els nens/es, nois/es s’ho van passar en gran descobrint grans esplanades, rodes de molí, la piscina de la casa… Una petita excursió per anar obrint boca pel dinar.

Després de dinar ens vam instal·lar a les nostres habitacions i en quant tot estava més o menys endreçat, a aprofitar la piscina! Vestit de bany, tovallola i xancletes per gaudir dels poquets moments de sol que vam tenir durant els tres dies. No era una piscina molt gran, però va ser més que suficient per donar-se un banyet i refrescar-se. Va ser una estoneta molt divertida! En acabar vam anar sortint per berenar i anar a canviar-nos, ja que la idea era donar un tomb pel poble abans de sopar. I així ho vam fer, una tarda molt aprofitada amb piscina, berenar i passeig fins al poble! A la nit solament quedava sopar, gaudir d’un joc fantàstics a la llum de la lluna i preparat pels nois i noies més grans de l’escola, a la dutxa i a dormir plàcidament.

L’endemà, el dijous, era el dia que teníem programat per a fer diverses activitats amb els monitors de la casa. Un grup feia activitats més manipulatives i de treballs manuals, emmarcats en una temàtica de màgia, bruixes i bruixots; i l’altre grup va passar el matí fent servir joguines i jocs relacionats amb el circ, la destresa i la punteria. Tot transcorregut dintre dels recintes de la casa, ja que el dia estava plujós. Tot i tenir aquest hàndicap, ens ho vam passar d’allò més bé i, arribant al migdia, va deixar de ploure i vam poder provar una estoneta com se sentia conduint Karts a pedals! Ja veureu a les fotos que va ser tot un èxit!

A la tarda vam aprofitar les horetes sense pluja per fer una excursió tots junts a l’Ermita de Sant Pere i gaudir d’un passeig pel bosc.

Més tard, com que va tornar a ploure, vam decidir muntar un cinema i veure la pel·lícula: “Como entrenar a tu dragón”, va ser un moment tranquil i relaxat veient com plovia des del menjador de la casa de colònies. Fins i tot vam menjar crispetes! Un cinema del tot professional!!

Després de veure la pel·lícula i sopar, tocava preparar-se i posar-se guapos i guapes per anar a la discoteca!! Aquesta activitat no pot mancar! Tots i totes esperem amb moltes ganes aquest moment per poder ballar, cantar i passar-nos-ho bé per acomiadar la darrera nit de colònies! Va ser una nit molt emotiva plena de balls ràpids, lents, en rotllana, en parelles i fins i tot vam passar per sota d’un pal d’escombra fent el limbo!

Divendres al matí solament quedava gaudir de l’últim esmorzar i recollir habitacions i maletes, tot ben guardat per pujar-ho a l’autocar després de dinar. Abans de dinar, però, vam poder gaudir de l’últim momentet de sol: alguns van aprofitar per anar a buscar conills i animalets pel camp, mentre altres ens quedàvem a les taules de pícnic escoltant música i jugant amb els cotxets, pintant, fent trencaclosques o jugant al sorral.

En acabar de dinar, ens vam disposar a portar les maletes a l’autocar i ens vam posar tots en marxa cap a l’escola amb moltes ganes de tornar a veure als nostres papis i mamis, avis/es i tiets/es. Havien estat dies molt intensos amb molta diversió, però ja tocava descansar a caseta! Fins a l’any que ve!!