ENS PREPAREM PER LA ZOMBIEWALK I LA CASTANYADA 2022 !!!

L’escola està començant a tremolar i les castanyes i moniatos de la collita d’aquest any a punt per provar el  forn de la nostra escola, aquest romandrà ben escalfadet tot el dia perquè siguin a punt quan arribi la  senyora castanyera a l’escola aquest divendres, 28 d’octubre, per la tarda, per tal de celebrar la nostra tradicional i entranyable Castanyada.

Menjarem, cantarem i ballarem al voltant de la música i de ben segur que ho gaudirem moltíssim… El dia abans, el dijous 27, celebrarem el nostre primer Zombiewalk, aquest any abandonem el túnel del terror i sortim al carrer.

Disfressats de zombies avançarem fins el Parc del Mil·lenni de Gavà, per suposat esteu convidats tots els zombies de Gavà i rodalies, per això, si les nostres famílies s’animen a passar un matí terrorífic les esperem a l’escola a les 10 del matí, no us ho perdeu!!!.

Quan arribem al parc esmorzarem i alguna llaminadura segur que caurà, després podrem pujar a l’escenari del Parc i exhibir alguna coreografia de por del bo, no sabem si de l’ensurt l’home del Mil·lenni també revifarà i s’unirà a la nostra festa de Halloween, us ho perdreu???

Comença la setmana que ens convida a treballar moltes cosetes al voltant d’aquestes tradicions: la tardor que no arriba, les castanyes i altres fruits típics de l’estació, la carbassa i la gastronomia que l’envolta, els colors, les olors, la foscor, la música, la natura morta, les pors…i com a colofó, recordeu, el dijous 27 pel matí  el Zombiewalk on esteu tots convidats i el divendres 28 per la tarda que celebrarem la castanyada amb els nostres alumnes a l’escola.

Bona setmana de Castaween a tots!!!