TORNA LA FESTA DE FI DE CURS AMB LES FAMÍLIES!

Bon dia a tots i totes,

Com molts ja sabeu, l’últim dia de curs per fi vam poder convidar-vos, a totes les famílies, perquè gaudiu amb tots nosaltres de la festa de fi curs i de les actuacions tan boniques que van preparar tots els alumnes.

El festival va ser al pati de l’escola, i la temàtica escollida va ser: L’ARRIBADA DE L’ESTIU

Com que aquests dies han estat plens de xafogor i calor, vam aprofitar la festa per introduir tot allò de l’estiu que ens fa estar contents i gaudir durant aquests dos mesos de vacances.

Totes les aules van fer actuacions que tenien a veure amb l’estiu, d’una manera o una altra. Vam veure insectes, vam veure la platja, un holy festival i, fins i tot, un festival musical.

L’aula 1 i 2 van fer una actuació conjunta en la qual tots els nens i nenes van sortir disfressats de diversos insectes que ens acompanyen amb l’arribada de l’estiu: abelles, cargols, libèl·lules, mosques… tot emmarcat dins d’un prat verd i ple de flors amb una música que segur que us resulta molt familiar.

L’aula 3 va decidir que visquem un festival ple de llum i de colors, van elaborar un Holy Festival!! Amb pols de diferents colors van donar el toc de diversió i alegria a totes les famílies i acompanyants.

Els nois i les noies de l’aula 4 van recrear una festa d’estiu. Una típica festa a casa dels amics, amb piscina, menjar i beguda! Però… a què no sabeu què? Un d’ells sembla que no volia venir a la festa i el van haver de convèncer!

Els alumnes de l’aula 5 ens van transportar a la platja, fent un ball ple d’elements divertits, collars hawaians, roses, cors… i amb una coreografia súper elaborada! Segur que la cançó que van fer servir no pareu d’escoltar durant tot l’estiu.

Per acabar, l’aula 6 ens va traslladar a un festival musical d’estiu, estil Sonar, Tomorrow Land… Etc. Amb una tenda de campanya i el personal de seguretat propi d’aquests macroevents, els nois i noies ens van mostrar balls, cançons i fins i tot la sessió d’un DJ !!

Cal destacar també, l’important que ha estat per a nosaltres tornar a rebre a totes les famílies a l’escola, esperem que sigui la primera de moltes festes compartides i que aquesta època de restriccions ja ens deixi del tot.

Esperem que hàgiu gaudit moltíssim!

Us deixem un videoresum pels que voleu tenir un record del festival!

Una abraçada i bones vacances!